Alla inlägg den 24 februari 2009

Av Lizzie - 24 februari 2009 23:05

Jaha...då sitter man här igen. Trött o tittar på klockan. Retar sig på att man inte har lagt sig tidigare. Kl är mcyket o om några timmar ska man upp igen.


VARFÖR är det så svårt att komma till sängen???


Igår lade jag mig faktist redan strax efter 8...men somnade inte förrän sent iaf. En liten höll mig vaken. Han har varit piggare idag iaf.


Det var riktigt skönt ute idag. Kändes som våren var o nosade runt hörnan. Tänk...om en månad ca så är (förhoppningsvis) snön borta o våren är här. Kommer dock ihåg den 14 Mars 2006. Jag skulle åka till BB o föda min son. Det var snö ute o halt som attans...så man vet ju aldrig hur Mars ser ut.


Nu ska jag försöka komma loss här o ta mig till sängen. God natt o sov gott!


Bilden nedanför tog jag idag på vägen efter jag hade hämtat mina barn hos dagmamman!



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om?
 Höst
 Vinter
 Vår
 Sommar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards