Direktlänk till inlägg 10 februari 2009

Efter helgen

Av Lizzie - 10 februari 2009 07:58

Man har inte tid att sitta här så mycket som man skulle vilja. Vi har iaf varit borta hela helgen. Vi åkte i Fredags kväll o var inte hemma förrän sent på söndagen. Vi åkte till musikbörsen och sen vidare till ett museum om huskvarnas utveckling. Rätt så intressant!


Vi köpte hem pizza som vi sen myste tillsammans med. Tittade på Rosa pantern med Steve Martin. Han är ju bara så go han. Den var rätt så bra och rolig. Gillar hans sjuka humor!


På söndagen bowlade vi. Jag kom på delad 2:a plats. Inte så pjåkigt för mig som inte har spelat på flera år. Tror inte jag har spelat sen ungdomen!


Har börjat o jobba nu. Skönt faktist. Det går bra för lilleman på dagis. Han trivs som fisken i vattnet. 


Ska snart iväg nu så jag ska ha lite kaffe innan vi kör.


Ha det gott!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lizzie - 25 februari 2009 11:17

Jag kommer att sluta o blogga här. Har hittat en annan blogg som jag kommer att fortsätta att skriva i. Den som är intresserad av att fortsätta läsa min blogg kan höra av sig så får ni adressen dit.   Ha det gott o sköt om er! ...

Av Lizzie - 24 februari 2009 23:05

Jaha...då sitter man här igen. Trött o tittar på klockan. Retar sig på att man inte har lagt sig tidigare. Kl är mcyket o om några timmar ska man upp igen.   VARFÖR är det så svårt att komma till sängen???   Igår lade jag mig faktist redan strax efte...

Av Lizzie - 23 februari 2009 08:01

Någon som har förslag på en bra bloggsida?    

Av Lizzie - 22 februari 2009 22:32

Ser på Beck, men jag har sett den innan. Varit i kyrkan idag men jag fick gå hem innan Thomas namn ropades upp. Hampus...min 3 åring hade myror i byxorna o Pontus...min 1 åring kom på att det ekade i kyrkan när man sa något.   När prästen började ta...

Av Lizzie - 21 februari 2009 23:08

Sitter här trött som bara den. Vi har sett på melodifestivalen o jag ville att Rickfors skulle gå vidare i stället för Rigo...eller vad dom hette. Molly gick vidare vilket jag hade hoppats på. Mycket duktig tjej är det o Pling kan ju verkligen sin sa...

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om?
 Höst
 Vinter
 Vår
 Sommar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards