Alla inlägg den 10 februari 2009

Av Lizzie - 10 februari 2009 18:01

Arbetat 4 timmar idag o sen suttit på möte en timma. Hämtat barn på skola o dagmamma o sen hem efter handling. NU är jag trööööött!


Glöm inte o kolla in länken nedanför. Lägg gärna en röst på bild nr 6 om ni känner för det.


Önskar er alla en trevlig kväll. Min kommer nog att bli tidig känns det som!

Av Lizzie - 10 februari 2009 12:32

http://www.sr.se/cgi-bin/kalmar/program/index.asp?programid=3100

 Vill ni så får ni gärna lägga en röst på bild nr 6. Det är mina pojkar samt sambo som motionerar lite...*ler*...

Det är en tävling på p4 musli och temat är motion.

Av Lizzie - 10 februari 2009 07:58

Man har inte tid att sitta här så mycket som man skulle vilja. Vi har iaf varit borta hela helgen. Vi åkte i Fredags kväll o var inte hemma förrän sent på söndagen. Vi åkte till musikbörsen och sen vidare till ett museum om huskvarnas utveckling. Rätt så intressant!


Vi köpte hem pizza som vi sen myste tillsammans med. Tittade på Rosa pantern med Steve Martin. Han är ju bara så go han. Den var rätt så bra och rolig. Gillar hans sjuka humor!


På söndagen bowlade vi. Jag kom på delad 2:a plats. Inte så pjåkigt för mig som inte har spelat på flera år. Tror inte jag har spelat sen ungdomen!


Har börjat o jobba nu. Skönt faktist. Det går bra för lilleman på dagis. Han trivs som fisken i vattnet. 


Ska snart iväg nu så jag ska ha lite kaffe innan vi kör.


Ha det gott!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om?
 Höst
 Vinter
 Vår
 Sommar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards