Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Lizzie - 3 februari 2009 09:14

Ett tag sen jag skrev sist. Det är ju så ibland att tiden räcker inte alltid till.


Vi har hunnit med en del iaf. Helgen som gick var vi i skåne o hälsade på familjen där. Det var trevligt. 


Jag fyllde år i går o förutom familjen så hade jag pappa o min svärmor här. Det var riktigt trevligt. Jag fick pengar av svärmor o en jättefin blomma. Av min sambo o barnen fick jag 200 kr samt inträdesbiljett till en afton på ett värdshus. Mat o uppträde. 


Jag blev jätteglad för allting. Det var för mycket av dom tyckte jag men jag uppskattade det verkligen.


Jag skolar in min ett åring på dagis o det går hur bra som helst. Han håller koll på vart jag är någonstans den lille skrutten. Han kan sitta o leka med ryggen emot mig en bit bort o jag smyger mig ut. 2 sekunder så har jag honom bredvid mig. Dåmärkte han iaf att jag gick.


Idag är det kyligt...som de andra dagarna har varit. Jag längtar verkligen till våren nu!


Ha en fin dag!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om?
 Höst
 Vinter
 Vår
 Sommar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards