Alla inlägg den 13 februari 2009

Av Lizzie - 13 februari 2009 19:47

STOLT!!!

Jag bara måste få skryta lite. Jag är såååå stolt över min 12:åriga son. Ja jag är stolt över alla mina barn men detta är något speciellt.

Förra sommaren var min son på fotbollsskola här i stan. Han fick en utmärkelse för att vara den bästa spelaren. Han hade kämpat hårdast av dom alla.

Där på fotbollskolan så kom deten tränare som tränar Brommapojkarna i Stockholm. Efter skolan var slut o det var dags för fotbollskillarna att gå hem så tog den tränaren min sons tränare avsides o frågade ut om Robin. Han tyckte han var mycket duktig.

Idag så ringer en lärare i skolan. Den läraren har även hand om fotbollen här i Borgholm. Han hade goda nyheter.

Den här tränaren från Stockholm hade hört av sig. Han ville ha upp Robin en helg i Mars så Robin kunde träna med dom under den helgen. Han åker på fredag morgon o kommer hem på måndag eftermiddag.

Robin var jätteglad o jag är urstolt!

Robin är mycket duktig på att spela fotboll o detta är ju något som sällan händer i normala fall. En upplevelse i allra högsta grad för Robin!...o kanske en möjlighet?...vem vet?!

Det var skönt o få höra något positivt i allt det negativa som har hänt!

Ha en fin kväll!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om?
 Höst
 Vinter
 Vår
 Sommar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards