Alla inlägg den 21 februari 2009

Av Lizzie - 21 februari 2009 23:08

Sitter här trött som bara den. Vi har sett på melodifestivalen o jag ville att Rickfors skulle gå vidare i stället för Rigo...eller vad dom hette. Molly gick vidare vilket jag hade hoppats på. Mycket duktig tjej är det o Pling kan ju verkligen sin sak.


Innan i Eftermiddags tog vi barnen till pulkabacken. Vi hade en rolig stund där. Pontus åkte i babypulkan. Det räckte att vi tog tag i snöret på pulkan så visste han vad som var på gång. Han småfnittrade o skrattade om vartannat.


Nu är det sängen som gäller. I morgon är det kyrkan som gäller. De trodde förra söndagen att de skulle ropa upp Thomas namn men det var inte då utan i morgon.

Nedanför är foton som är tagna under dagen. Förutom kortet på träden. Det är taget i Jönköping.


God natt o sov gott!


 Stéphanie o Pontus

 Pontus

 Gänget i backen

 Gängen igen

 Jag och Hampus

 Vinter i Jönköping

Av Lizzie - 21 februari 2009 09:47

Skönt det är lördag. Sitter här med mitt kaffe o ska snart påbörja dagen med att tvätta. Dammsugning är ett måste o sen ska jag till stan o göra lite ärenden.


När sambon slutat jobbet så ska vi iväg o åka pulka med barnen....OM det finns någon snö kvar i backarna vill säga. Mycket har försvunnit redan. Skönt iaf för barnen att de fick ett vitt sportlov.


Återkommer kanske senare efter all hushållsarbete o pulkåkning.


Ha det gott!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om?
 Höst
 Vinter
 Vår
 Sommar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards