Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Lizzie - 4 februari 2009 19:53

Skolade in lillpojken idag o det gick bra. Han håller koll på vart jag befinner mig men det går bra iaf.


Haft middag så nu sitter jag mätt o belåten. Ska bara fixa lite kaffe med. Finns det något godare än kaffe efter maten? Förutom på morgonen då!


Barnen ska ducshas o sen ska de läggas. Ha en fin kväll!

Av Lizzie - 4 februari 2009 08:33

http://www.sr.se/cgi-bin/kalmar/program/index.asp?programid=3100


Bild nr 5 får ni gärna lägga en röst på. 

Av Lizzie - 4 februari 2009 08:05

Sitter här o tar mitt morgonkaffe. Sambon är iväg med barnen till skolan o jag har lilleplutt hemma. Jag har länge funderat på att göra en egen hemsida. Älskar ju att fotografera o skriva. Så blogg och fotoalbum är ju prio ett...men jag vill ha så att man inte kan högerklicka så någon kan ta mina foton.


Man har ju aktat sig att sätta ut bilder på sina barn faktist i sin blogg för man vet inte vad det finns för idioter här ute i cybern. Man har hört för mycket för att våga det tror jag.


Sen o andra sidan så kan man ju inte ha det i åtanke hela tiden heller men man kan inte låta bli heller.


Har läst på andra forum att de har hittat sina kort i andras krypin...då blir man lite skrämd faktist för tankarna skenar ju iväg. 


Har de bara använt korten för skoj skull eller har de planerat lite längre än så??? Det vet man ju inte!


Ja ja...tankarna skenade iväg här lite men det är skönt man har en blogg att skriva i då. Inte alla som vill lyssna på sådant svammel. I en blogg avgör de ju själva om de vill fortsätta att läsa.


Idag ska jag tvätta några maskiner tvätt o jag ska skola in lillpojken. Hämta barn på skolan o laga lite middag till familjen. Sen har dagen gått. 


Ha det gott o sköt om er!



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om?
 Höst
 Vinter
 Vår
 Sommar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards