Alla inlägg den 17 februari 2009

Av Lizzie - 17 februari 2009 21:53

Har varit dålig på att skriva men lusten har inte funnits där. Har hänt en del saker som har tagit ens krafter. Man lär sig alltid av allt som händer...o av allt det som har hänt har gjort att jag har lärt mig en del om mig själv.


Ett dödsfall på min sambos sida. En bror som stod honom nära lämnade familjen och släkten förra veckan. Jag kände honom inte så bra fast jag varit med i släkten i snart 4 år. Vi träffades lite då o då o vi sa hej o hejdå. Därimellan så var det några artighetsfraser.


Jag tyckte bra om honom fast jag visste lite om honom. Nja...lite o lite. Jag visste ju något men det var via min sambo.


Jag lärde mig att man kan bli lika ledsen när någon som man inte känner så bra går bort. Jag lärde mig att man kan känna tomhet...man känner att det saknas någonting.


Det är hemskt att någon ska behöva den vägen vandra i den åldern...o det är hemskt att ett barn ska behöva växa upp utan sina båda föräldrar.


Det går inte en dag förrän man tänker på det som skedde. Man tänker på honom...hans familj (fru o barn). Hans mamma och hans syskon.


Vila i frid du okände vän. Må änglarna sjunga för dig!

**************************************************
******************************************


I lördags var jag o Fredrik på Guntorp. Vi åt god mat och lyssnade till Shanes Lennart Grahn. Mikael Rickfors uppträdde. Det var meningen att Kikki Danielsson skulle vara där men hon blev akut sjuk o blev inlagd på sjukhus.


Det var mycket trevligt o det blev en minnesrik kväll.


I kväll hade jag pappa hemma på middag. Han tycker det är lika roligt att komma hit varje gång. Det är roligt. Han tyckte om mina biffar o det är stort när han tycker om min mat. Han har själv lagat så mycket mat i sitt liv så han vet vad han pratar om.


Har sett på House o klockan har sprungit iväg. Ska snart lägga mig för det är en ny arbetsdag i morgon.


Ha en fortsatt fin kväll!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om?
 Höst
 Vinter
 Vår
 Sommar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards