Alla inlägg den 22 februari 2009

Av Lizzie - 22 februari 2009 22:32

Ser på Beck, men jag har sett den innan. Varit i kyrkan idag men jag fick gå hem innan Thomas namn ropades upp. Hampus...min 3 åring hade myror i byxorna o Pontus...min 1 åring kom på att det ekade i kyrkan när man sa något.


När prästen började tacka gud så hörde man Pontus...PAPPA...


Fredrik blev kvar med de andra stora barnen o de satt så fint så.


Thomas blev 51 år och 18 dagar.


Ska snart lägga mig. I morgon ska jag in till Kalmar o få remsor påsatta på ryggen. De ska se om jag har någon allergi. Får utslag på händerna o även haft på foten innan. Nu har jag även fått utslag på halsen. Sidan mot axlen. Det kliar o det är torrt. Det blir små utslag...vita med vätska i.


Remsorna ska jag ha på mig till Onsdag o på Torsdag ska jag in igen o då ska de se om jag är allergisk mot något.


Säger god natt o sov gott!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om?
 Höst
 Vinter
 Vår
 Sommar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards