Direktlänk till inlägg 2 januari 2009

Andra dagen på detta året!

Av Lizzie - 2 januari 2009 17:06

Det är nytt år. Solen skiner men det är kallt som attans. Tänkte igår att det är bara två månader kvar till våren. TVÅ MÅNADER!!! För några dagar sen så kändes det som en evighet dit...men nu så är vi snart där!

Glad? Ja det är jag. Förr var sommaren min favoritårstid...men nu är det våren. Finns inget vackrare än att se när allt vaknar till liv igen. All färger och dofter. 

Ja jag älskar sommaren med men då är man mitt i allt tycker jag o tiden springer iväg.

Ska snart ner till stan. Sonen trillade med sin moped igår o handtaget till kopplingen gick i sönder. Ska lämna in den till stadens cykelhandlare...dvs min sambo...*ler*...han ska få reparera den. Räkningen skickar jag till min sambo...vilket då innebär att han själv får betala den...skratt...låter inte det bra?

Min andre son var hos ett par bekanta hos oss för några dagar sen. Han sprang där o fotade med sin mobil. Alla kort blev bra utom ett. Tittar man noga på det så kan man se ett ansikte till vänster...o en hund ner till höger.

Jag tänkte att det har råkat komma två foton på varandra...men sonen hade inga andra kort. Inga med hundar. Tänkte sen att ansiktet var hans eget från ett annat kort men han hade inga kort på sig själv i mobilen.

Ja ja...konstigt men det har säkert sin förklaring. 

Kortet syntes bättre på mobilen än här...men tittar man noga så kan man se det!

En god fortsättning på det nya året önskar jag er alla!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lizzie - 25 februari 2009 11:17

Jag kommer att sluta o blogga här. Har hittat en annan blogg som jag kommer att fortsätta att skriva i. Den som är intresserad av att fortsätta läsa min blogg kan höra av sig så får ni adressen dit.   Ha det gott o sköt om er! ...

Av Lizzie - 24 februari 2009 23:05

Jaha...då sitter man här igen. Trött o tittar på klockan. Retar sig på att man inte har lagt sig tidigare. Kl är mcyket o om några timmar ska man upp igen.   VARFÖR är det så svårt att komma till sängen???   Igår lade jag mig faktist redan strax efte...

Av Lizzie - 23 februari 2009 08:01

Någon som har förslag på en bra bloggsida?    

Av Lizzie - 22 februari 2009 22:32

Ser på Beck, men jag har sett den innan. Varit i kyrkan idag men jag fick gå hem innan Thomas namn ropades upp. Hampus...min 3 åring hade myror i byxorna o Pontus...min 1 åring kom på att det ekade i kyrkan när man sa något.   När prästen började ta...

Av Lizzie - 21 februari 2009 23:08

Sitter här trött som bara den. Vi har sett på melodifestivalen o jag ville att Rickfors skulle gå vidare i stället för Rigo...eller vad dom hette. Molly gick vidare vilket jag hade hoppats på. Mycket duktig tjej är det o Pling kan ju verkligen sin sa...

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om?
 Höst
 Vinter
 Vår
 Sommar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards