Alla inlägg den 17 januari 2009

Av Lizzie - 17 januari 2009 19:15

Varit en lugn dag idag. En runda i stan med barnen var jag innan under dagen. Min sambo har börjat o sätta upp panel i vårt kök. Det ser fint ut. Själv tittade jag mest på. Känner sig i vägen bara om jag skulle varit med o hjälpt till. Det var hel panel som skulle spikas upp o då behövdes det bara en person.


Vi ska se på stjärnorna på slottet o spela in körslaget. Nanne åkte ju ut förra gången. Hon jag hejade på...så nu får jag se vem det är som jag tycker ska vinna. Förra omgången den gick så hejade jag på Siwan, men hon åkte ut bland de första. Sen tyckte jag att Lotta o team canns skulle vara i finalen men det bblev Brolle. Dock så tyckte jag att canns skulle vinna o det gjorde dom.


Min ena son o min ena dotter har varit o badat i badhuset idag. Rätt skönt o göra det när det är kallt ute.


Nu ska jag krama min minste son o sen se tv. Min näst minsta son har somnat här i soffan. Det tar på krafterna att busa...*ler*...


Ha en fin kväll!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om?
 Höst
 Vinter
 Vår
 Sommar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards