Alla inlägg den 9 januari 2009

Av Lizzie - 9 januari 2009 17:21

Var på skolan idag o pratade med min sons ena lärare. Hon var naturligtvis inte där igår när en kille drog i sänder min sons jacka. Pratade med henne iaf. Hon skulle framföra vad jag sagt till den lärare som befann sig på platsen igår.

Denna lärare som jag pratade med idag sa att OM det nu har gått till så som min son säger så får vi ju ta en diskution om det då. Det kan ju ha varit på lek sa hon.

Hmmm...på lek???...När killen som drog i sönder jackan bara skrattade efteråt o gick därifrån med sina kompisar.

Jag sa till denna lärare att min son måste ju få kunna ha på sig kläder när han kommer till skolan o de ska ju framförallt vara hela när han kommer hem. Jag har inte råd att handla byxor, jackor tröjor o andra kläder till min son dagligen bara för att andra barn i skolan tycker att de kläder han har på sig inte duger.

Min son har alltså helt vanliga kläder på sig. Andra i skolan har oxå sådana kläder som min son har men ändå så duger inte min sons kläder!

Nu får vi se på Måndag om vad den andre läraren kommer att säga. Oavsett om det var en olyckshändelse eller inte så borde väl den andre pojken fått bett om ursäkt???!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om?
 Höst
 Vinter
 Vår
 Sommar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards